donderdag 23 januari 2014

mijn droomplekje

hoi lezers!

soms droom ik wel is van mijn ultieme droomplekje. een plekje wat van mij is wat helemaal door mij bedacht is. de steekwoorden voor mijn droomplekje zijnbohemian, vintage, romantisch, heel veel lichtjes, kussens, creativiteit, apart, bloemen en planten, geurkaarsen,retro,kaptafel... oh ik kan wel eeuwig doorgaan!

hier mijn inspiratie die ik van tumblr, we heart it en pinterest heb gehaald

enjoy!















ik hou van de boekenplankjes aan de muur en ik vind het bed ook prachtig!














deze foto heb ik vooral gepost voor de lampjes. ik 'hartje'lampjes













wauw! ik hou van de hele sfeer op deze foto. de lampionnen wil ik later zeker als ik mijn huis ga inrichten en de doeken aan het plafond maken het echt jouw droomplekje



















ja de kamer ziet er super saai uit maar voor mij waren de wolkje een inspiratie. hoe gaaf is het om een plafond te hebben bezaaid met wolkjes?



















perfection! later wil ik zeker zo'n plekje in mijn huis. heerlijk!




















een kaptafel is echt een must voor mij. het is practisch en het geeft tergelijkertijd heel veel karakter aan je kamer.



















dit vind ik ook heel leuk gedaan. ik zou het bed anders in richten(meer bohemian, vintage achtig) maar de hemel met de lichtjes vind ik echt geweldig. dit komt later zeker in mijn stulpje.

ik wou dat ik mijn kamer nu al helemaal zou kunen verbouwen maar helaas hebben we dat 2 jaar geleden al gedaan en ziet mijn moeder het niet zitten dat nog een keer te doen :) desalniettemin heb ik nu ook een hele leuke kamer vind ik zelf.

dit was mijn inspiratie en ik hoop dat ik jullie ook geinspireerd heb!


2 opmerkingen: