zondag 19 januari 2014

geinspireert worden

heei lezers!

ik ben vandaag begonnen met mijn eerste junque journal. (kijk even op pinterest als je wilt weten wat een junque journal is). ik had besloten om de cover te beschilderen met schoolbordverf. ik had het blikje met verf op de grond gezet om het weer dicht te timmeren. m'n moeder riep dat ik moest uitkijken dat dat ik niks op de grond zou morsen. die zin die inspireerde me tot een heel gaaf idee. wat nou als er een speciale verf zou komen waarmee je een schoolbord vloer zou kunnen maken? een speciale verf waarmee je de grond zou kunnen beschilderen zodat je op de vloer kan tekenen? mij lijkt dit echt de ideale vloer voor een speelkamer!

wat ik met dit stukje wil zeggen is dat je je door zoveel dingen geinspireert en je je  vooral niet moet tegen laten houden om je te laten insprireren.


let's get inspired!

Galina

1 opmerking:

  1. Wauw ik ben erg benieuwd! Erg origineel dat je de voorkant met schoolbordverf hebt gedaan :D

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen