dinsdag 4 februari 2014

pinspiration

Hoi lezers!

een tijdje geleden heb ik pinterest ontdekt en dat was een van de beste ontdekkingen op internet. zoveel inspiratie, grappige en mooie foto's. het is zoveel dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen. ik laat vandaag mijn favoriete pinsv van de laatste tijd  zien. enjoy!


Herken je dat 'aaaah' moment als je naar schattige dieren kijkt? op pinterest wordt je overladen met 'aaaah' waardige dieren plaatjes! Mijn favorieten.






deze kat lijkt echt exact op mijn kat I 'hartje' britse kortharen!


dan nu de pins waar ik echt dubbel om heb gelegen





als laatste de inspirerende pins van deze maand








dit was een klein deel van mijn favoriete pins van deze maand. ik heb het idee om dit een soort van maandelijkse post te laten worden met mijn pinspiration.

Always wear your invisible crown ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten